Klantenservice Webshop Kinderfilosofie

Op deze pagina vind je alle informatie rondom de service van de Webshop Kinderfilosofie van Filosovaardig.

Levertijd

In principe worden bestellingen die voor 15.00 uur zijn geplaatst, nog dezelfde dag verzonden. Maar omdat dit een klein bedrijf is, hanteren we voor de zekerheid een marge van 1-2 werkdagen.

Verzendkosten

We verzenden gratis bij bestellingen van € 20,00 en hoger (geldt alleen in Nederland). Onder de € 20,00 zijn de verzendkosten bij pakketten tot 500 gram € 2,50 en bij pakketten zwaarder dan 500 gram € 5,00. Let er bij de bestelprocedure op dat je je adres juist invoert, vooral bij het automatisch invullen van de computer ontstaan nogal eens fouten. Als we een bestelling retour krijgen vanwege een foutief ingevoerd adres en we daarom de bestelling nogmaals moeten verzenden, dan brengen we deze extra verzendkosten in rekening.

Betaling

Betalen kan met ideal, Focum achteraf betalen,   en bestellen op rekening (alleen voor scholen en bedrijven). Voor bestellen op rekening rekenen we een betalingstermijn van 30 dagen. We werken samen met een incassobureau voor niet betaalde facturen. Incassokosten zijn in dat geval voor de koper.

Retour

Elke klant heeft op zijn aankoop in de webshop 14 dagen recht van retour heeft. De verzendkosten van de retourzending zijn voor de klant. Het product moet worden teruggezonden met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking, en volgens de door ons gegeven instructies. Als het product retour is ontvangen, vergoedt Filosovaardig binnen 14 dagen de aanschafkosten van het retour gezonden product.

Het retouradres is: Filosovaardig, t.a.v. klantenservice, Peizerweg 97, 9727 AJ Groningen.

Meer informatie vind je in onze algemene voorwaarden voor de webshop.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening en dat willen we graag oplossen. Laat het ons daarom alsjeblieft weten via onderstaand contactformulier. We zullen je klacht bekijken en proberen deze naar ons beider tevredenheid op te lossen. Hier vind je ter informatie onze klachtenprocedure.

Andere vragen?

Is je vraag hierboven niet beantwoordt? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht